Van der Valk Hotel Apeldoorn

Het nieuwe Van der Valk Hotel Apeldoorn heeft haar deuren in februari 2018 geopend. Dit prachtige hotel ligt aan de A50, vlakbij de A1 en op een steenworp afstand van Apeldoorn centrum, kortom de ideale uitvalsbasis voor een zakelijke bijeenkomst. 

Het hotel beschikt over 16 multifunctionele zalen met een capaciteit tot 500 personen. De zalen zijn vo…

Lees verder

Het nieuwe Van der Valk Hotel Apeldoorn heeft haar deuren in februari 2018 geopend. Dit prachtige hotel ligt aan de A50, vlakbij de A1 en op een steenworp afstand van Apeldoorn centrum, kortom de ideale uitvalsbasis voor een zakelijke bijeenkomst. 

Het hotel beschikt over 16 multifunctionele zalen met een capaciteit tot 500 personen. De zalen zijn voorzien van de modernste AV faciliteiten en veel daglicht. Als aanvulling op uw bijeenkomst kunt u heerlijk lunchen en dineren in het a la carte restaurant. Van een borreltje kunt u genieten in de hotelbar met knapperend haardvuur. En na afloop van uw bijeenkomst komt u tot rust in één van de 151 luxueuze kamers. Daarnaast biedt het hotel een wellness aan met zwembad en fitness center. Voor alle gasten is er snel en gratis draadloos internet beschikbaar en is er gratis parkeergelegenheid voor de deur met oplaad mogelijkheden voor hybride auto’s met wel 20 Tesla superchargers.

Moderne faciliteiten
Het hotel beschikt over 14 gloednieuwe zalen met hoge akoestische plafonds, natuurlijk daglicht, airco en snelle gratis wifi. Het team van Van der Valk denkt graag mee en wil alle wensen kunnen vervullen. Flexibiliteit en service zijn daarom twee belangrijke kernbegrippen. Ook voldoet het hotel aan de nieuwste (AV) eisen en wensen van deze tijd en heeft daarnaast duurzaamheid hoog in het vaandel staan. Naast de mogelijkheid om hybride auto’s op te laden, beschikt het hotel ook over ecologische kamers.

Unieke ligging
De unieke ligging van het hotel bied verschillende voordelen. Naast het feit dat het hotel makkelijk te bereiken is, zijn ook dag attracties om de hoek te vinden. Zo zijn Paleis het Loo, de Apenheul en het Klimbos makkelijk te bereiken. Ook kan de natuur op diverse manieren worden bezocht en bekeken. Denk aan het bezoeken van het Kroondomein, recreatieplas Bussloo, de Loenense watervallen of maak een rondvlucht in een vliegtuig op Teuge.

Naast onze standaard mogelijkheden die zullen worden aangeboden, hebben wij nog veel meer opties waaruit kan worden gekozen. Kies bijvoorbeeld voor een lunch in ons restaurant gedurende uw vergaderdag, neem aansluitend plaats voor een diner of kies voor een luxe borrel of walking dinner! Kortom, genoeg mogelijkheden. Natuurlijk zullen wij deze goed toelichten indien gewenst. Om de dag wat sportiever in te steken, kan er ook worden gekozen voor het huren van onze fietsen. Zo kan er een prachtige tocht worden gemaakt over de Veluwe of dwars door de stad. Natuurlijk is dat niet de enige optie waaruit u kunt kiezen. Denk bijvoorbeeld aan een baanwielren clinic, volleyballen, een Banjan workshop bij Thermen Bussloo, ga de strijd aan in een Escape room of huur een solex om de buurt te verkennen. We denken graag mee en zullen openstaan voor alles, zo ook thema programma’s.

Hybride evenementen
Deze tijden vragen om een gepaste oplossing om in contact te komen met uw medewerkers en/of klanten. Hotel Apeldoorn biedt ook in deze periode diverse mogelijkheden om uw bijeenkomst invulling te geven. Daarbij houden wij natuurlijk altijd de veiligheid van uw gasten in het oog en leveren we de service die u van ons mag verwachten.

Tot 20 personen:
Voor groepen tot maximaal 20 personen hebben wij een eigen conferentie-camera tot onze beschikking. Zowel de camera als speakerphone beschikken over scherpe kwaliteit. Het is dan ook gemakkelijker dan ooit om iedereen bij het gesprek te betrekken, zowel voor gasten die fysiek aanwezig zijn in de zaal als voor gasten die aanwezig zijn op afstand. Het is eenvoudig aan te sluiten dankzij een plug-and-play USB-aansluiting.

Vanaf 21 personen:
Bij grotere groepen is er meer apparatuur en ondersteuning vereist waardoor de mogelijkheden aanzienlijk worden vergroot. Zo kan er worden gewerkt met een Q&A voor de online deelnemers, online polls en kunnen er diverse presentaties in elkaar worden geïntegreerd. Ook is het mogelijk om te werken met verschillende camera standpunten zodat de deelnemers thuis optimaal kunnen meekijken. Om bovenstaande in goede banen te leiden neemt er een technicus fysiek plaats in de zaal. Zo kunt u zich volledig focussen op de presentatie!

Lees minder

Kenmerken

Capaciteit

  • Toelichting capaciteit: Capaciteit met 1,5 afstand: max. 80 personen

    - Onze locatie en onze persoonlijke service is ingericht op de 1,5 meter social distancing norm. Op sommige plekken hebben we daardoor restricties moeten invoeren.
    - Op onze locatie geldt ‘Altijd rechts is Always right’. Door altijd rechts te lopen, houden we rekening met de 1,5 meter social distancing norm.
    - De routing in onze locatie is aangepast, zodat we zoveel mogelijk voorkomen dat gasten elkaar kruisen.
    - De hele dag door desinfecteren wij alle contactpunten in onze locatie. We adviseren gasten gebruik te maken van tissues en stellen desinfectiemiddelen ter beschikking.
    - We hebben aanpassingen gedaan in ons Food assortiment en manier van presenteren en serveren, zodat onze gasten hier op een veilige manier van kunnen genieten.
    - We communiceren, adviseren en inspireren pro-actief, zowel op onze locatie (contactloos) als online op onze website en via social media.
    - Onze maatregelen voor een vellige en hygiënische houdt alles nauwlettend in de gaten, adviseert medewerkers en gasten en doet een beroep op ieders solidariteit om samen zorg te dragen voor een fijne, hygiënische omgeving.
  • Maximale groepsgrootte: 500
  • Capaciteit grootste zaal: 500
  • Capaciteit kleinste zaal: 2
  • Capaciteit in receptie opstelling: 500
  • Capaciteit zittend diner: 400
  • Capaciteit in cabaret opstelling: 250
  • Capaciteit in theater opstelling: 450
  • Capaciteit in U-vorm: 50
  • Capaciteit in school opstelling: 200
  • Capaciteit in carré opstelling: 50
  • Capaciteit in blokopstelling: 14
  • Maximale hoogte grootste zaal: 3.4
  • Maximale capaciteit: 500
  • Aantal zalen: 16
The Glass House

Neem alvast een kijkje

Hier ga je heen